Taas siittä on ihan hirmu pitkä aika ku oon tänne viimeks mitää kirjotellu, tää mun blogin ylläpitäminen on tällasta säännöllsen epäsäännöllistä :D Mutta nyt tulee taas postaus, ja uuden kirjotan sit ens viikolla, ku tilasin pari kivaa juttua, niin niistä haluan paremmin kertoa sit erilisessä postauksessa. :) 

Ja, no, en nyt tiiä, mitä tähänkää osais kirjottaa, ku ei oo mitää sen kummempaa aihetta. 

ja ihan hyväähän minulle kuuluu... :)

Eli siis: 

Mutta tänää poikkeuspäivä oli siinä et tänää meän koulussa, koululaiset piti sen "taksvärkki" päivän, mihin jokainen oppilas, itse halutessaan osallistuu pienellä työnteolla, ja raha mikä siitä saadaan,  viedään sit kouluun, ja se menee hyväntekeväisyyteen, ja oppilaskunta päättää joka vuosi sen kohteen ja rahasumman. :) 

Tänä vuonna, en sitä keräyskohdetta tiedä, mutta raha summa on sen 12 euroa :) 

Itse osallistuin siihen, ja teen kotona kaikkia pientä mukavaa, kotihommaa, mm: tiskaamista, puiden ajoa, ikkunan pesua, yms muuta tuollaista :) 

Ja ainiin. Olinhan minä tänään sen verran virkeä, työnteön jälkeen, että jaksoin tehdä mokkapaloja :) Kuvaa en nyt valitettavasti saanut, mutta, ehkä ensikerralla, uusista leipomuksista päätyy kuva sitten tänne bloginikin puolelle :) 

Mutta kait tämä postaus oli pitkästä aikaa tässä, ajattelin nyt taas pitkästä aikaa kirjoittaa, kun tuli, yhtäkkiä sellainen "perspiraatio" ( =inspiraatio) että nyt pitää taas kirjoittaa. :) 

Mutta eikös tällaiset kuulumis postauksetkin ole ihan kivoja? :) 

Mutta ei mulla muuta, ensiviikolla, teen postauksen, niistä tilaamistani tuotteista, siihen asti....

Hyvää yötä. :)